/ /

karriere og job

Dansk HøreCenter stræber efter glade og tilfredse kunder, og det kræver selvfølgelig også glade og tilfredse medarbejdere. Derfor sætter vi stort fokus på coaching og efteruddannelse, så alle vores medarbejdere altid er up to date og føler sig rustet til hverdagens aktiviteter. Det skaber tryghed og glæde – og bidrager til en hverdag i balance.

Hvad kan du forvente som ny medarbejder hos Dansk HøreCenter?

Når du starter som ny medarbejder hos Dansk HøreCenter, bliver du naturligvis budt hjerteligt velkommen til ’DHC-familien’. Vi sørger for, at du får et godt sammenstrikket opstartsforløb, så du får al den information, du har behov for. En god og gennemtænkt onboardingproces er nødvendig for, at du kan komme godt ind i det nye arbejde – om end det er som audiologist, trainee, servicekoordinator eller andet.

Fokus på den glade og tilfredse medarbejder

Hos Dansk HøreCenter ønsker vi at rådgive kunderne på bedste vis og give den enkelte en fantastisk kundeoplevelse uden lige. Dette gør sig gældende i alle funktioner i virksomheden, og det går netop hånd i hånd med glade og tilfredse medarbejdere. Derfor er nogle af vores fokuspunkter:

  • Efteruddannelse af medarbejdere
  • Coaching af medarbejdere
  • Sociale arrangementer – i teamet såvel som hele organisationen
  • Sparring med kolleger fra eget og andre teams
  • Godt arbejdsmiljø med højt til loftet
  • Et konstruktivt feedbackmiljø

Bliv audiologist trainee hos Dansk HøreCenter

Hos Dansk HøreCenter kan du også blive uddannet audiologist – på Dansk Akademi for audiologi. 

Hvordan er det at arbejde hos Dansk HøreCenter?

Mette arbejder hos Dansk HøreCenter og er meget glade for det.



© e-Recruitment by HR-Skyen